.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سلیم بهرامی ،مرد اخلاق در سیاست مازندران

معدود افرادی هستند که در عرصه ی پر هیاهوی سیاست و در میان بد اخلاقی های بسیاری که آفت رایج گام نهادن در این وادی است -به پشتوانه برخورداری از روح مومن و طبع منیع خویش -حائز عنوان بلند "اخلاق مدار ی" و صاحب سرمایه ی بزرگ اعتماد عمومی می شوند. حسب ارزش مندی این چنین اشخاص در باور های عامه است که گذر زمان نه تنها خاطره ی آن ها را در اذهان کم فروغ نمی کند بلکه حسرت فقدان آنان را پر رنگ تر می نماید.

مرحوم "مسیح سلیم بهرامی " که در کنار مشاغل متعدد دولتی از جمله فرمانداری شهرستان های قائم شهر و ساری موفق به جلب آرا عمومی در دوره ی ششم مجلس شورای اسلامی گشت بدون اغراق از نماد های بارز حسن خلق و برجستگی های انسانی در حوزه های مختلف فعالیت های سیاسی - اجتماعی بود .وی در کنار تقید و اراده عملی در تکریم انسانی در یکی از پر تلاطم ترین دوره های فعالیت مجلس شورای اسلامی و علی رغم حضور در جمع اقلیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واسطه ی بروز شایستگی های وکالت مردم حوزه ی انتخابیه از چنان جایگاه محترم و قابل اثرگذاری بهره مند بود که همکاری های کارگشا و هماهنگ با دیگر نماینده شهرستان و اتحاد عینی در فعالیت های شهرستانی -با وجود نمایندگی از طیف های مختلف سیاسی -در آن دوره ی محدود الگوی مبرز همکاری در ادوار مختلف مجلس در حوزه های مختلف انتخابی استان به شمار می آید.بروز عواطف همکاران "مرحوم سلیم بهرامی " و رئیس وقت مجلس شورای اسلامی در ضایعه ی رحلت آن مرحوم و تشییع بسیار با شکوه تابلو های زیبایی از ابراز ارادت و قدر شناسی اشخاص آشنای با ایشان را در پاس داشت اخلاق و ادب به تصویر کشاند.

مرحوم سلیم بهرامی و خاطره ی وی پس از گذشت قریب به نه سال از فقدان در اذهان همگان همواره توامان با باور مثبت و احترام عمیق عمومی است.بدون شک ستارگانی اینچنین در میان فعالان سیاسی و اجتماعی استان درخششی پاینده دارند.
به امید سربلندی و سلامت خانواده محترم ایشان . روحشان سرشار از شادی و یادشان گرامی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کاظمی 26 بهمن 1391
خوشا آنان که با او در این عالم محشور بودند و از حسن خلق او در نهایت قدرت سیاسی او آشنا بودند.
علوی 27 بهمن 1391
متن ضعیفی است که شان سلیم بهرامی خدابیامرز اجل ازاین متن است
سيد محمد سليم بهرامي 28 بهمن 1391
سليم بهرامي ها همه نژاد برترند سلام و درود خدا براشان باد.
بیژن خاوری 28 بهمن 1391
و خوشا بحال انانکه رفتند و مورد هجمه و انتقادات قرار نگرفتند .
و اگر که تا بحال میبود , همچون خیلیهای دیگه , مورد شماتت و جهت گیریهای احتمالی قرار میگرفتند .
و رحمت خداوند بر او باد.
راستی , چرا مردم و ملتها در لحظه و قید حیات همدیگر را باور ندارند و یا شعارین از او پیروی میکنند و بمحض بخطر افتادن منافع , به او پشت میکنند ؟
و مثالهی زنده و تعجب بر انگیز ان , دوران حیات رسولان و معصومین .
و پیامبر(ص) در کوچه ها سنگباران میکردند . و امیرالمومنین را 25 سال خانه نشین . و هیچگاه از معصومین حمایت اکثری نکردند و انان همیشه در تهدید و انزوا .
و همیشه چه زود دیر میشود .
نا شناس 29 بهمن 1391
وقتی پای به آرامگاه شهر ساری می گذارم ، برسر مزار سید مسیح سلیم بهرامی (نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی) که میرسم آنگاه که نگاهم بر تصویرش دوخته میشود نا خودآگاه و به طرز عجیبی هر بار از او می پرسم : سید مسیح ! تو که بودی ؟! که نه سال پس از رفتنت ، ساری کسی چون تو را نیافت و بسیارند کسانی که سعی دارند چون تو باشند برای ساری !
در پس نگاه همیشه آرام تو و در کنار آن صبر توام با شکیبایی تو چه بود که مردم ساری به گاه مجلس ششم تو را برای نمایندگی شهر ساری برگزیدند ؟
و باز سید مسیح در تو و در تلاشت برای گشودن رنجهای این مردم چه بود که به قول آن دوست روزنامه نگار هنوز شالیزارهای شمال برایت دست تکان میدهند ؟
نمیدانم که با دل این مردم چه کردی؟! که هر فصل انتخابی، در کوچه پس کوچه های ساری نام توست که برزبانها جاری است و بر در و دیوار هر ستادی سعی بر آنست که نشانی از تو آویخته شود . تو با همه عهدی که با مردمت بستی ، نوستالوژی مردم شهر نیز با همان عهد با نام تو پیوندی ناگسستنی بست و تو را این بار در فصل نبودنت چه نامیم که تو معنای عشق و دلدادگی هستی که اگر جز این بود ، اینگونه در دلها رخنه نمیکردی !
سید مسیح !تو را دوست می داریم به خاطر آنکه به گواه تاریخ از هیچ تلاشی برای مردم فرو گذار نکردی .
مرد روزهای خاکستری! تو را دوست داریم به خاطر آنکه لحظه ای از سیره شهدای این خاک دور نشدی .
مسیحای عشق و جوانمردی! تو را دوست داریم زیرا درد و رنج های مردمت را به جان خریدی .
مهندس سلیم بهرامی !تو را دوست تر داریم زیرا که تا دم آخر عزیمتت قلبت برای خدمت به مردم دیارت می تپید.


شروین وطنی
نا شناس 29 بهمن 1391
یک شام هم به نیت مرحوم بده...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.